Blog Gua

Pada sapa2 yang tak suka blog ni, gua xdehal beb. kat depan tadi dah ada warning kan kalo nak masuk. Kalo rasa silap masuk blog, silalah keluar derrr. Datang gua xjemput, balik gua xhalau...

Followers

Friday 7 September 2012

Boy namanya

Ni gambar yang gua dapat dari email gua. Kira nak promote jugaklah ni. Nama dia Boy, semua ni gambar dia yang sent kat email.





dari semua gambar kat atas mesti lu nak tengok gambar lain kan?? nah
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l



V


Nak kenal ambil no phone dia, pi tegur sendiri.


10 comments:

  1. hahaha sempat tengok ker... gambar dah dia suh simpan balik hahaha

    ReplyDelete
  2. Amirul asyraf...ni bekas adik akat aku dulu..ptuihhh!!!

    Dak kluang

    ReplyDelete
  3. jom jumpa n lancap sama.. prefer jumpa. no chubb. nak tepon msj je kat ym boylancap@yahoo.com or skype matmelancap

    ReplyDelete
  4. Mak aiii....boy pun rajin gurk ya promote kat sini...tak rindu kat fahmi ke boy

    ReplyDelete
  5. Dia telah kembali ke martulah pada jun 2013.. minta remove.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeke die da mati.. xde denga cite pon..menipu je ko

      Delete
  6. tambah kawan jom.... 0199078046

    ReplyDelete
  7. Hye sya dani 17 tahun sya bottom nak cari bf yg batang besar hardcore n extreme untuk main tiap2 malam klau nk msg lh kt no ni 0135939511 n sya hnsem x kisah area mna2

    ReplyDelete