Blog Gua

Pada sapa2 yang tak suka blog ni, gua xdehal beb. kat depan tadi dah ada warning kan kalo nak masuk. Kalo rasa silap masuk blog, silalah keluar derrr. Datang gua xjemput, balik gua xhalau...

Followers

Sunday 23 September 2012

2 x 2 Jugak

Video salah satu keratan yang aku ada, bukan kedekut tapi memang klip dia pendek- pendek aku nak buat macam mana. Aku langgar kang, bising- bising pulak hahaha

Budak sekor yang muda tu memang aku taste gila, kalau dapat memang takkan cari lainlah. Kecuali kalau dia tak ada lah hahahaha


Sebab ada yang click iklan, aku update je la... give and take

2 comments:

  1. yg ni da tgk da, vid ni ade 3 part lbih kurg 1/2 jm gak r klu tgk 3 part tu ... bez doe :)

    ReplyDelete
  2. Share videonya via email andrewnickol@gmail.com . Jika berkenan :) makasih

    ReplyDelete