Blog Gua

Pada sapa2 yang tak suka blog ni, gua xdehal beb. kat depan tadi dah ada warning kan kalo nak masuk. Kalo rasa silap masuk blog, silalah keluar derrr. Datang gua xjemput, balik gua xhalau...

Followers

Monday 26 December 2011

Mamat Isap

Semalam aku pergi rumah budak kat area Petaling. Mamat tu memang sangap gila. Aku datang terus dia hisap batang aku, btang dia dah lama keras, besar 6-7 inch. Dah high sangat dia suruh aku jolok dia. Aku jolok je lah. Memang layan beb. dah puas jolok aku pancut kat badan dia. Aku mandi dan tido. Tengah syok tido, dia duduk atas batang aku lagi. Pergh aku tak boleh nak buat apa, layan je la. Semalam jer aku dah fuck budak ni 3 kali. HEAVEN sial!!!!

Nah 2 video untuk korang.
Video ni selalu je aku tengok orang post kat blog.

Video ni, mamat ni sendiri bagi kat aku.

sapa2 nak share video email je kat aku

2 comments: